AKTUALITÁSOK


Dec.19: ajna csakra, egyben az utolsó óra-Erikával. Lehet csatlakozni!

Időpont
2017. nov. 7-dec. 19.


Részletek az Órarendben!

Oktató

Az Amrita oktatói csapata


Időpont
2017. december 26-január 1.


Oktató


Időpont
2018. január 7. vasárnap


MINDEN KEDDEN 18:30-20:30

Időpont
2018. január 9-től


Oktató


Időpont
2018. jan. 17-feb. 21.


Max. 8 fő! Nagyon telnek a helyek...

Oktató


Időpont
2018. jan. 22-feb. 19.


Oktató

Angyal Enikő


Időpont
minden csütörtökön 17:30-tól


Időpont
Minden pénteken 16:15-17:15


Oktató

JAYNE ORTON (UK)


Időpont
2018. február 24-25.

ÚJ! Jóga és a sport - jóga rendszeresen sportolóknak



Időpont 2017-09-26 - 2017-10-31
17:45-19:15 a nagyteremben
Oktató Szász Sándor
Létszám Minimális létszám: 10 fő
Maximális létszám: 15 fő
Ár 12.000 Ft / 6 alkalom
Jelentkezés E-mailen telefonszám megadásával, a visszaigazolást követően 3 munkanapon belül a részvételi díj befizetésével.
Jelentkezési határidő Szeptember 24
Lemondási feltételek egy héttel a kezdésig a teljes összeg visszajár, egy héten belül a befizetett összeg 50%-a, kezdéstől számított 72 órán belüli lemondás esetén sajnos nem áll módunkban visszatéríteni a befizetett összeget.

A sport és jóga - különbségek és hasonlóságok. Hogyan tudják segíteni egymást? Miért fontos kompenzálni, kiegészíteni a rendszeres sportot a jógagyakorlatokkal? Hogyan lehet a sportból, adottságból, életvitelből adódó aszimmetrikusságot megelőzni, csökkenteni?

  • Gyere, ha rendszeresen sportolsz és nem igazán hagysz magadnak időt a bemelegítésre vagy levezetésre, hogy megtanuld, mit hogyan érdemes csinálnod.
     
  • Gyere, ha érdekel, hogyan válik hasznodra a legalapvetőbb jóga pózok elsajátítása?
     
  • Gyere, ha meg akarod tanulni, hogyan előzz meg esetleges sérüléseket.
     
  • Meg amúgy is eljöhetsz akkor is, ha csak egyszerűen érdekel a jóga, de még sosem próbáltad smiley

Az IYENGAR metódus azt is megtanítja, melyik pózt hogyan érdemes kivitelezned ahhoz, hogy az ízületeidet az optimálisabb helyzetbe hozd és így elkerüld az esetleges sérüléseket akár a sportban, akár a jógában. Az IYENGAR metódus stabilizál, fejleszti az erőnlétedet és a kitartásodat, serkenti a folyadékok áramlását a testben, kiegyensúlyozza a hormonrendszert, pozitívan hat az idegrendszerre - tehát a tűrőképességed is egyre jobb lesz. Persze csak akkor, ha gyakorolsz  yes



KORÁBBI HÍREK, INFORMÁCIÓK

Vizsgán innen, vizsgán túl…

Időpont: olvasásra bármikor :)  Oktató: Répássy Erika


ÜNNEPLÜNK! 9 éves az Amrita Jógaközpont:) FOTÓK!

Időpont: 2017. MÁJUS 1.   Oktató: Az Amrita Jógaközpont apraja-nagyja

KEDVENCEINK: pózokban, sztorikban, jógában.


Erika BLOG

Időpont: bármikor :)  Oktató: Répássy Erika