H-1110 Budapest
Bartók Béla út 34. I./3.

Recepció: +36-1-786-7765
(H-Cs 17–21 óráig)
Répássy Erika:
+36-20-555-4167

Kövess minket a Facebookon!

„A jóga olyan, mint a zene,
a test ritmusa, az elme dallama, a lélek harmóniája
alkotja meg az élet szimfóniáját.”

B.K.S.Iyengar

AKTUALITÁSOK

PODCAST sorozat a jógáról, az életről (FB live, ingyenes)

havonta 1x élőben/online. OKTÓBER: hogyan változtatta meg a jógagyakorlást a pandémiás helyzet és mit lehet ebből kihozni?

Időpont

2021. október 3. vasárnap 19:45-20:15

IYENGAR jóga ABC - kezdő Iyengar jógatanfolyam

4 hétfő este 19:30-20:30, max. 5 fő!

Oktató

Időpont

2021. október 4-25.

Iyengar jógaműhely Máriával - fókuszban a jógaszék

10:00-13:00 élőben és online

Oktató

Időpont

2021. október 9. szombat

Amrita labor: a gyakorlás és tanítás művészete - oktatói továbbképzés

Továbbképzés okleveles IYENGAR jógaoktatóknak, délelőtti gyakorlás(ok) haladóknak is. OKTÓBER: fókuszban az "intermediate junior" (2-es szintű) munka:)

Időpont

2021. okt.16, nov. 20-21, jan. 8-9, feb. 19-20. ápr. 2-3., május 14-15.

Iyengar jógaműhely Erikával - fókuszban a kötélhasználat

10:00-13:30 a nagyteremben vagy online (ha van otthon köteled)

Oktató

Időpont

2021. október 23, november 13.

A PRÁNÁJÁMA csodálatos világa - tanfolyam

Kedd reggelente 7-8:15 élőben és online.

Oktató

Időpont

2021. november 2-30.

Intenzív (nem csak oktatói) laboratórium

Műhelymunka azoknak, akik komolyan gondolják:)

Időpont

November 20-21.

Magánórák

Személyre szabva, otthon, személyesen vagy online

Recepciónk egyelőre szünetel.

FONTOS információk a bérletekkel és a SZÉP kártyás fizetéssel kapcsolatban, kattints a címre!

Időpont

Telefonon és e-mailen elértek bennünket:)

4 dolog, amit az online óráinkról feltétlenül tudnod kell,

avagy tévhitek a zoom órákkal kapcsolatban:)))

COVID szekvenciák, javaslatok a regenerálódásra

Időpont

bármikor gyakorolható

INGYENES napi jóga

Lépj be az AmritaKözösség zárt FB csoportba a linken keresztül. Részletek hamarosan!

Időpont

2021. márciusban minden hétköznap

IYENGAR-jóga oktatóképző mentorprogram 2021.

Csatlakozási lehetőség folyamatosan - keresd Erikát a részletekkel

Időpont

2021-tól VÁLTOZÁSOK!

Iyengar jóga kismamáknak

Iyengar jóga kismamáknak

KISMAMA jóga - a biztonságos és alapos IYENGAR metódus szerint

A jóga az egyik legjobb dolog lehet az életedben, ha babát vársz. A kutatások és pszichológusok szerint azonban a felkészülés, a baba egészsége már bőven a terhesség előtt megkezdődik, ahogyan élsz, amilyen lenyomatokat engedsz az életedben nap mint nap, meghatározza a Te és a leendő gyermeked egészségét. Ha teheted, kezdj el jógázni már bőven a tervezett gyermekvállalás előtt, tedd ezt magadért és a környezetedért.

Az első trimeszter a legkényesebb időszak. Ha eddig nem jógáztál, csak a 13. hét környékén kezdd, de még a 20. hét előtt, hogy biztonságosan jártasságot szerezz a jógapózokban. Ha már jógázol egy ideje, keress tapasztalt oktatót az első trimeszterben végezhető pózokhoz. Limitált variációkkal találkozol majd, de fontos, hogy ebben az időszakban inkább fogd vissza magad.

Az órákon olyan pózokkal találkozhatsz, amiket kezdőként is bátran elsajátíthatsz és végezheted őket egészen a szülésig, ha azonban gondod lenne a terhességeddel, keress senior okleveles oktatót a pózok, az egész gyakorlásod módosítására. A 13. héttől tehát Tiéd a pálya, ismerkedj meg a jógával, teremts rá magadnak időt, teret, csendet. Ezekre figyelj:

·         tartsd hosszan a gerinced, hozz létre teret a csigolyáid között.

·         a baba növekedésével egyre jobban előreeshet az alsó gerinci szakasz, tartsd lefelé kissé a farokcsontod, hogy ezt kompenzálni tudd.

·         emeld el a bordakosarat a hasadtól, hogy szabadabban tudj lélegezni.

·         tartsd a légzésed folyamatosan áramlónak. Inkább gyere ki a pózokból hamarabb és ismételd meg őket. Kerüld az erőlködés minden formáját, maradj belül csendes.

Ha rendszeresen jógázol, az alábbi pózcsoportokat biztonságosan gyakorolhatod, de ahogy nő a pocakod, annál inkább csak megfelelő jógaeszközökkel és szakértő oktató vezetésével:

·         laterális állópózok falnál

·         álló és ülő előrehajlások csak magas konkáv pozícióig

·         nyitott csavarások (de csak az oldaladból és a válladból csavarj, a hasadból semmiképp)

·         ülőpózok (kivéve Padmászana/lótuszpóz)

·         fejjel lefelé pózok (ha már amúgy is gyakorlod őket)

·         hengerpárnán fekvő pózok (idővel egyre magasabban),

az alábbi pózokat pedig mindenképp kerüld:

·         csavaró állópózok

·         teljes előrehajlások (csak konkávig!)

·         hátrahajlások (a székes hátrahajláshoz kérj segítséget)

·         hasizmos pózok

·         ugrások, vinyasa körök

·         zárt csavarások (ahol a hasad beleütközne a lábadba)

 

Mikor gyere órára?

Sajnos egyelőre nem tudunk kifejezetten kismama jógaórát indítani, de van egy ötletünk: keress minket bizalommal és találunk Neked egy jó időpontot arra, hogy megismerkedj az IYENGAR jógával. Ha van időd, a szerda délután 15:00 órás kezdésű órát javasoljuk, ahol van lehetőségünk Veled külön foglalkozni és a tanultakat otthon is tudod gyakorolni.

 

Korábbi írások

HVG A nő - különszám

Időpont: 2019. május  

Az Amrita táborokról:)

Interjú - Gluscevic Hajnal

Időpont: bármikor olvasható:)  Oktató: Gluscevic Hajnal

Vizsgán innen, vizsgán túl…

Időpont: olvasásra bármikor :)  Oktató: Répássy Erika

ÜNNEPLÜNK! 9 éves az Amrita Jógaközpont:) FOTÓK!

Időpont: 2017. MÁJUS 1.   Oktató: Az Amrita Jógaközpont apraja-nagyja

KEDVENCEINK: pózokban, sztorikban, jógában.

Erika BLOG

Időpont: bármikor :)  Oktató: Répássy Erika