AKTUALITÁSOK


Oktató


Időpont
olvasásra bármikor :)


"Early bird" jelentkezés JÚNIUS 30-ig!

Oktató

MANOUSO MANOS (USA)


Időpont
2017. augusztus 18-20.


A TESTRÉSZEKTŐL AZ EGÉSZ TESTIG

Oktató


Időpont
2017. szeptember 9.


Részletek az oldalon!

Oktató

Répássy Erika, Richter Katalin, Drimál István, Tolner Mária, Tóth Tihamér


Időpont
szerdánként 15:00-17:00


Oktató


Időpont
2017. szeptember 14-től


Oktató

Répássy Erika, Csutoros Gergely


Időpont
2017. szeptember 16. szombat


Utolsó helyek...

Időpont
2017. október 26-29.


Oktató


Időpont
2017. október 28. szombat 10:00-13:00


Jelentkezés: október 31-ig!

Oktató

Kevin Gardiner, Répássy Erika, Drimál István, Kádár Zoltán, Csutoros Gergely, Németh Kriszta


Időpont
2017. december 2.


Oktató

STEPHANIE QUIRK (NZ, AU)


Időpont
2017. november 18/19-20/21

Kismama jóga Iyengar módszer szerint



Kismama jóga Iyengar módszer szerint

„Ki mint vet, úgy arat” – mondja a közmondás, és ez miért is lenne másképp a jógával a terhesség fényében. Azok a nők, akik törődnek az egészségükkel, joggal várhatják el a pozitív eredményt a terhességük alatt illetve hogy egészséges gyermekük szülessen. Kifejezetten fontos, hogy a várandós anyák karban tartsák mind a fizikai, mind a mentális jólétüket saját maguk és gyermekük érdekében.

Legyünk óvatosak az első trimeszterben, érdemes kerülni a nehéz súlyok emelését vagy az ugrásokat. A jógaászanák (testtartások) azonban nem veszélyesek, erősítik a medence izmait és annak vérkeringését, erősítik a szaporító szerveket és átmozgatják a gerincet. A jógaászanák során a méh erősebbé, működése hatékonyabbá válik, ami biztosítja a normális szülést is. Még a fejjel lefelé pózok is hasznosak, ha megfelelően gyakoroljuk őket – Iyengar szerint egészen a 9. hónapig lehet ezeket gyakorolni, de ha már nehézkessé válik a légzés, abba kell hagyni. Ezek a pózok segítik a méh gravitációval ellentétes irányú megerősítését, a baba kitolását a szülés folyamatában és a regenerációt a szülés utáni időszakban.

Gyakoroljunk olyan ászanákat, amik tágasságot hoznak létre a medencében, a hasüregben és könnyű érzést eredményeznek az egész szervezetben.

A terhesség is egy, a menstruációhoz hasonló állapot, ami alapvetően megváltoztatja a szervezetet. Fontos, hogy a gyakorlásunk és az egész életvitelünk harmóniában legyen a változásokkal. A növekvő pocaklakó megváltoztatja a kismama eddigi életét és egy új lehetőséget ad önmagunk megtapasztalására.




KORÁBBI HÍREK, INFORMÁCIÓK

ÜNNEPLÜNK! 9 éves az Amrita Jógaközpont:) FOTÓK!

Időpont: 2017. MÁJUS 1.   Oktató: Az Amrita Jógaközpont apraja-nagyja

KEDVENCEINK: pózokban, sztorikban, jógában.


Erika BLOG

Időpont: bármikor :)  Oktató: Répássy Erika